årslista yeah yeah.

har du gjort någonting under 2014 som du aldrig gjort förut?
sett håkan himla hellström på ullevi (bild), sjukaste jag varit med om. och rest utomlands utan föräldrar! kul grej. blivit lite koffeinberoende och lyckats åka till göteborg sex gånger under sex månader, saknar ändå :(
 
vilka länder har du besökt?
grekland, dublin och danmark.
 
vad har varit din största framgång under 2014?
att jag typ lyckats göra så mycket på egen hand? 1. RESA SJÄLV har aldrig rest så mycket själv tror jag. men också att allmänt ta ansvar över viktiga vuxengrejer och tankar om livet typ. SAMT att jag har våga träffa så mycket nya människor och låtit mig själv bjudas in i kanske märkliga men fett roliga sammanhang. släppt kontrollen lagom mycket hahah.
 
är det någonting som har gjort dig riktigt glad?
att dansa med saga och calle på pustervik efter världens jävla bästa konsert med highasakite under way out west till tre på natten och bli bjuden på taxi tillbaka till mariaplan när alla vagnar slutat gå <333 
 
och ledsen?
när jag och diddley gjorde slut.
jobbigaste jag varit med om. 
vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?
oj jävlar, skitmånga tror jag. men här är några (obs lyssna de är svinbra):
john mayer - slow dancing in a burning room
håkan hellström - för sent för edelweiss
tove lo - moments
markus krunegård - under broarna i skanstull
highasakite - i, the hand granade
 
har du varit gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
ja och nej. har verkligen haft stunder av exploderande lycka men har gråtit jättemycket med flera breakdowns eller vad man säger. 
 
vad önskar du att du hade gjort mer?
hängt med kompizar och läst böcker. önskar jag att jag sagt ifrån mer och varit argare. 
 
vad önskar du att du hade gjort mindre?
spenderat så mycket pengar heheh. och dömt mitt utseende. 
 
blev du kär i år?
ja, ännu mer i beyoncé och gbg och grey's anatomy.
 
bästa maten?
har ingen bild men det där gudomliga jag åt på moon thai en bit från haga.
annars var det på bilden fett gött också: tapas å pizza!!
 
favoritprogram på teve?
ooohhh svårt kanske mitt i naturen.
 
bästa filmen?
finns så många bra men under 2014 väljer jag nog love rosie, för att jag å lollo å paui såg den på bio i stockholm och hela stämningen var så jävla fin <333
 
bästa boken du läste i år?
kanske egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek av lena andersson.
och expeditionen - min kärlekshistoria av bea uusma.
 
bästa serierna du har sett i år?
jättesvåra frågor det här men dels blå ögon som håller på nu men annars grey's såklart och typ game of thrones.
är det något du saknat 2014 som du vill ha 2015?
roliga temafester!! och ett eget place att bo på. 
 
något du önskade dig och fick?
jobb = pengar!!! och en massa love from my friendz and family. 
 
vem har du saknat?
alltså typ alla fina och knäppa människor jag träffade i somras! och emma. 
 
de bästa nya personerna du träffat?
men gud det går ju inte att säga.
 
högsta önskan just nu?
SNÖ och öppna gränser. 
 
lista av amanda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej saknar dig med

Svar: älsky snart får vi fan ses <3
Linnea

2014-12-18 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0