fyra favvobloggar.

eftersom att jag typ aldrig uppdaterar så tänkte jag tipsa om fyra andra bloggar ni kan läsa haha. 
i och för sig så är de också rätt inaktiva....
whatever det är alltid kul att titta tillbaka i arkiven!!
ALBATHUNDERPUSSY.BLOGG.SE
alba är nitton (tror jag?) och kommer från luleå. började lära känna henne när vi båda var ledare på kollo och sen har vi liksom hamnat på samma fester osv. det var hon som peppade mig att börja feminine vibe, kanske för att hon själv är en asjävlagrym dansare!! förra våren gjorde hon och hennes kompis sam en dansföreställning vid namn "let's talk about gender" som blev hyllad till tusen pga bäst. jag kunde tyvärr inte se den men har sett hela på youtube, gör det ni också!! bara att googla. HÄR är en av danserna de skapat tillsammans, så jääääävla bra omg. i höstas kom hon in på danscenter i stockholm och trivs med livet. bloggen består av mycket dansprat, men också oredigerade festbilder, gråa bakispromenadsfilosoferingar och badkar. läs!!
nu märkte jag att lilly inte har uppdaterat sen augusti woopsie men men. hon kommer också från lulebaby och är några år äldre men jag känner henne inte. tror hon fortfarande bor kvar i göteborg, syr en massa färgglada kläder och hänger i parker med friendz. lilly skriver väldigt roligt och inpirerande och är superklok med snygga bilder. det blir en hel det outfitbilder och bästisbilder vilket förmodligen är de bästa av bilder! in och scrolla. 
moa bor också i göteborg men kommer från kramfors (skitlitet ställe i typ ångermanland) och har inte uppdaterat sen i juni...men hennes senaste inlägg handlar om resan till seattle (!) = så värt att läsa liksom!!
moa är svinduktig på att måla, älskar hennes stil med olika material och färgkombinationer. hon har mycket bra känsla för rolig inredning och får allt som jag först tänker "gud va fult" att se så EXTREMT fint ut orkar inte :( 
hon skriver också humoristiskt på ett bra sätt och berättar om roliga händelser, badkarshäng med bästisar och magiska outfits. så värt att klicka på länken hörni!!
pauline kommer från umeå men bor nu med några kompisar i olso. fattar verkligen inte hur hon kan få till så himla bra bilder. snyggt brusiga som är grå utan att de känns som det och ljuset som smyger sig in utan att ta över alltså ja jag fattar inte. vill också få till det såhär bra :( vi får följa med på balkonghäng och partyyyyn och lite västkust (<3) ibland och fina outfits. hon var den första jag såg som hade blå vans old skool, de var så nice och hon hade så fina grejer till så jag var tvungen att köpa ett par egna som tyvär är sönderblekta nu men ändå. 
hon är värsta inpirationskällan till livet! det är okej att jobba på dagis och göra av med alla pengar på öl och blommor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0