femte februari tjugohundrafjorton.

här har vi en kort sammanfattning av min artonde födelsedag:
vaknade av sjungande föräldrar och fick frukost på sängen + paket.
var i skolan, pluggade mest historia, sjöng florence och dansade musjazz.
köpte godis som jag och diddley åt på max.
kom hem där det väntade fler paket.
fick finbesök av två fastrar och en farmor som deltog vid middagen som bestod av vegetarisk lasagne.
vid niotiden tog jag och ludvig bussen till stan där vi mötte upp saga på sveriges nordligaste skybar! jag drack mojito (svindyrt men gott).
kom hem vid elva och slumrade sött. 
rätt ägig födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

<3333 älski

Svar: <3
Linnea

2014-02-16 @ 17:27:44
URL: http://jlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0