instagram december.

december började med att benjamin var supercute och ett legendariskt maxbesök.
spelade pingis en fredag på efs (jag var asbra) och en lördag var jag på jazzkonsert a la cecille norby och lars danielsson + norrbotten bigband, det var svinhimlabra.
mysmåndag och mysfika!
hjälpte till att välja julklappar till småsyskon som inte är mina egna och genusmaffian firade jul <3
erland och amanda fyllde nitton och det var finafton, här är några gäster. exiled visade upp föreställningen the street king och jag blev tårögd av halvbra barn och blown away av asduktiga kompisar. 
julen kom med allt vad den innebar och en söndag beställde jag och diddley onlinepizza till frukost aka det bästa jag har gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0