when we found the first position and every muscle are resting.

and she is back!
som ni har längtat.
jag kom hem för en vecka sen men min dator har olyckligtvis varit ur funktion MEN nu fungerar den!!
*sjungande änglakör*.
så vad har då hänt senaste veckan?
1. tittat på sveriges mästerkock och vaknat bredvid agnes, det var asmysigt, hon äger.
2. börjat skolan = lagom tråkigt.
3. sett himla sherlock holmes och dött.
4. TRÄFFAT MY som äntligen anlänt till staden efter en höst/sommar i nepal/indien.
5. studiecirklat med älskvärda feminister.
6. fikat mintbiskvi samt saffransté med paulina och gud så gott det var (obs lulebor, finns på condis).
7. fått pannkakor/våfflor med sirap serverat till frukost två dagar i rad (!).
8. gosat in mig i vit varghundspäls och sett supermycket game of thrones med diddan.

snart kommer spanienbilder.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har längtat!!!!

Svar: <333
Linnea

2014-01-12 @ 22:51:00
URL: http://attorda.blogspot.se
Postat av: agnus

tack! tagga spanien. Och jag har också längtat jag!

2014-01-28 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0