hey unfaithful i will teach you to be stronger, to be stronger.

ikväll ska vi fira att astrid har fyllt 16 + har gått ut högstadiet vilket VERKLIGEN är värt att fira.
har nytt halsband från sheinside och tröja från samma ställe! like it a lot.
och örhängen från h&m tror jag? kallar denna bild "orkidéeätare" förövrigt.
"orkidéenjutare".
ja det var väl det. mkt nöjd med denna outfit. 
idag har jag repat, köpt tågbiljetter till sthlm samt gbg OCH lyssnat på denna? alltså det är ju en ballad men fortfarande metal? blev bara rädd första gången skrikandet kom in men nu har jag vant mig. samuel spelade denna på lägret och jag tyckte den var asbraaaaaaaa. 

Kommentarer
Postat av: EMMAAA

Alltså WOW WOW WOOOOOW orka palla du är så underbar och cool och jag vill typ sitta på en liten båt i en liten sjö och snacka livet med dig, fiska utan bete så inga fiskar dör men ba göre för att liksom. Okej?

Svar: <3333 hahah ja det ska vi göra!!
Linnea

2014-06-28 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0