it's so beautiful, i see right through the water's edge.

jepp här har ni mig. ett litet fruset knytt i en filt med den perfekta blå färgen, precis min färg. fick den av sofia på artonårsdagen och jag ska ha den i alla mina framtida hem hela tiden överallt. 
på tala om presenter och sånt kan jag ju visa 1) min favvo iittalakopp. den är också jätteblå och jättebra. 2) vita tennarmband! de är asfina och jag har på mig dem varje dag tillsammans med norrbottens-ringen.
hallå förresten jag har inte tipsat om niki and the dove ännu. de är asbra i alla fall. malin som är frontfigur har en jätteinspirerande röst och sångteknik och jobbar mycket med typ viskningar och rop i låtarna. musiken har värsta beatet/rytmen och effekterna förstärker väldigt mycket. jag upptäckte bandet på peace and love då det spelade i ett mörkt hörn av festivalen och halva publiken satt tätt intill varandra på en liten kulle för att värma sig medan den allra hälften dansade experimentell flumdans (jag var en av dem) och jag blev kär. när jag sedan skulle kolla upp niki and the dove på spotify var jag inte så förtjust och låtarna var lite skrämmande (särskilt gentle roar) men nu ba WOW. jag älskar att lyssna på dem när jag går hem sent på kvällen, för att jag känner mig som den farliga, inte offret. låtarna ger mig ett jättestort självförtroende och de handlar ofta om typ naturens kraft vilket jag älskar pga jag älskar naturen. men ja, här är mina topp fyra:
nä nu börjar det bli dags att dra sig tillbaka in i den snoriga atmosfären jag lever i för tillfället.
glad torsdag och praise the lord för the alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0