är så oinspirerad att jag inte ens kan komma på en bra rubrik.

det är måndag och inget händer och jag dör av tristess.
var på skolan nästan 11 timmar i sträck för att det samtidigt händer så mycket men ingenting går ihop.
MEN jag har skaffat macbook och i veckan händer ändå roliga grejer som uppstart av studiecirkel och teater och musikföreläsningar och kanske bakar jag den där svartvinbärskakan med valnötter imorgon om jag orkar. 
i fredags hängde jag med några fina som jag inte träffat på svinlänge hos denise! gustav som har ett jobb och tjänar pengar hade köpt en massa snacks så vi åt och pratade och jag fick fotmassage. 
i lördags fikade jag med stilde aka högstadiebästisar och det var fett fint. vi pratade om hur typ längd verkligen påverkar vår respekt för människor men ja såklart skvaller skvaller skvaller också. 
la jag mig ca 21.00. bästa beslutet på länge. 
i söndags bredde jag säkert femtio smörgåsar i kyrkan och spelade synth på kronan.
varför bloggar jag ens när det inte ens finns något att blogga om?
lär mig aldrig. 
ibland tänker jag att jag gillar november bara för att ingen annan gör det.
vilken lögn.
tur att det har kommit snö i alla fall. 
hoppas ni finner inspiration i livet och är lyckliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0