we flawless, ladies tell 'em. i woke up like this, i woke up like this. we flawless, ladies tell 'em.

okej alltså kan vi prata om det faktum att BEYONCÉ [Platinum Edition] släpptes på spotify idag????
hade ingen aning om att detta skulle hända?????
alltså kan inte smälta detta???????
älskar beyoncé älskar tjejer älskar allt.
pretty hurts och mine och XO och ***flawless och heaven och alla andra låtar också HERREGUD.
jag har dansat i underkläder hela kvällen så att hörlurarna nästan for av. dansat i köket dansat framför spegeln dansat i hallen dansat på toan.
om beyoncé någon gång kommer till sverige kommer jag grina länge och högt.
nu är det fan på florence-nivå alltså. 
mina två queens i all evighet. 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Blir så lycklig, så lycklig <3

Svar: jag med <3333
Linnea

2014-11-25 @ 18:54:13
URL: http://tildewallerstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0