✩✩✩!!!!NYÅRSAFTON!!!!✩✩✩

då var det dags!!
har ingen bild på tilde-ristin och alva som var hosts på rikt men vi kan ju låtsas att richard ryckte in.
vi var hos t-r som hade gjort det värsta fint med partygrejer och sånt!! vi åt knytismiddag vilket var svinhimlagott allt mmmmm gud.
dempy var där!
och stina!!
och andra stina! (vimmelfotografen är som vanligt själv med på häften av bilderna *blink blink*).
mmm fett gott med efterrätt som bestod av nån gräddgrej och rosa morotstårta!! jesper asse å jonte var riktigt sugna.
jag med!!
jack var där från stockolmo kul kul! partyguy nr 1.
valle och alva! och jello shots.
armarna uppåt sträck.
*rädd för blixten*
fredrik och jacky.
hahah rolig bild tycker jag.
jag höll ett improviserat tal!! det var skitdåligt men stina å tilde peppade <333
lite trött.
lite törstig.
lekte lekar!! här är den här när man ska hålla tempot och komma på ord som ska passa i en mening typ.
"yay!" eller nåt.
det dansades just dance och pardans och fuldans! all slags dans!
<3
ooooooo bam.
<3 älsky <3
<3 igen <3
valle hade svinfin frilla!
men ja vad gjorde vi ens?? åt och dansa och snacka och hade skitkul.
sen vare i alla fall dags att dra vidare till fg7.
alltså tackar ändå vintern SÅ mycket för att det inte var -28 som det var typ två dagar innan :)
fast ända var vi tvugna att ta värsta osmidiga vägen så folk ramla och blev kalla ändå :(
eller vänta det kanske jag bara har inbillat mig? well well whatever.
har typ inga bilder från fg7 men vi dansa till rätt tråkig musik och träffade folk och väntade på tolvslaget.
som till sist kom och det var kul!!
sen hamnade jag här med mina bästa <333
obs obs stina var också med obs obs.
men ja cred till tilde som hade ordnat värsta fint och lät oss vara i hennes hus och hade skitfint smink jag är typ rörd pga så satsigt nyår ändå :')
sen gick jag till statoil och köpte french hotdog med vitlökssås typ halv fyra och sen gick jag hem, låg i sängen till 17.30 dagen efter (med ett avbrott för frukost) och sen gick jag till saga och åt pizza och sen sov jag där och det var en fett fin start på det nya året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0