instagram februari.

i februari kom det skitjävlamycket snö och det var jättekallt. jag försökte bota hostan med eyeliner men det gick inte. 
MEN vad gör väl lite hosta när man kan ha shoppingdag med t-r å stina!! det var kul <3
sen for jag ju på turné med filip, vi åkte jättemycket bil och tänkte på tierp och våren.
sthlm!! det var roligast.
sista giget blev även det sämsta (tycker jag) men arrangörerna bjöd i alla fall på hotellnatt!! efter min första upplevelse av rom å cola kvällen innan var detta ca bästa natten i mitt liv, har aldrig sovit så bra. 
när jag var tillbaka i luleå såg jag och mamma micke och veronica eftersom vi älskar allt som är lättsmält. jag fortsatte hosta på men förflyttade mig till soffan istället för sängen för att få lite variation. 
och sen åkte jag till sydafrika, kapstaden. MEN mer om det sen. 
fett bra månad i alla fall, för jag fyllde nitton också och vissa säger att nitton är bästa åldern, who knows. 
@misslinnealo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0