billis, gbg och våren (igen)

antagningsprov två: billströmska. här är saga efter vi gjort våra prov. 
dagens känsla. sjukt att vi båda kom in ändå. och att båda tackade nej haha (saga har kommit in på en annan skola med inriktning musikal!)
back in gbg och till hotellrummet på CLARION POST (?) där hon och hennes mamma bodde. allt var lyxigt och värsta afterworken när vi kom dit. 
men vi behövde ingen lyx, bara MAT så vi gick till nå nice ställe vid kungsportsplatsen. här är annelie <3 min visdomsguru. 
sen åkte jag till madgalena och sov.
och åt frukost i det här köket!! hon bor så härligt vackert. 
drog en sväng till stigbergstorget. 
och sen åkte jag till särö!!
till mormor. vi åt 7eleven-fikabröd och jag lurade bananflugorna till en säker död. 
sov en natt där och dagen efter promenerade jag till havet. 
låg här i typ två timmar och njöt av livet. solen solen solen. det brände på benen.
saltvatten <3
hejdå-gbg-lunch! på uteservering! hejdå säger gbg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0