göteborg sommaren tjugohundrafjorton.

hängde allra mest med min älskade, mest fantastiska och underbara saga. tur att hon flyttar till kalix i höst, för om vi skulle fortsätta träffas så mycket som vi gör nu så skulle det fan leda till en osund relation.
i alla fall, vi träffade fred som var i gbg över dagen och åt svingod pita-grej i en park!
såhär bodde jag! hos sofias kompis magdalena i majorna.
bra kök.
gick en sväng till emmaus.
okej WAY OUT WEST! har typ inte fotat nå alls haha. men här är i alla fall rebecca och fiona, vi dansade så mycket.
fiona: "ni vet, bakom varje framgångsrik kvinna finns en massa män.......skoja ba!!!!!!!"
okej nu kommer the announcement: HIGHASAKITE! jag calle å saga var på stay out west på torsdagskvällen och såg detta fantastiska norska band. jag hade hört en låt å ba "helt okej" så vi bestämde oss för att gå dit en snabbis men vi var helt HÄNFÖRDA alltså shitt. det är det enda jag lyssnar på för tillfället. oh jesus.
detta med att way out west endast serverar vegmat? en behöver liksom inte ens fundera på vad som är möjligt att ta och inte för ALLT ÄR ÄTBART! här åt vi svingoda wraps med halloumi å hummus å jag vet inte vad men den bästa rullen i livet i alla fall.
före icona!
!!!!!!!!!!!!!!!!
under icona haha. vi svettades så mycket, alltså verkligen helt sjukt mycket.
aino: "SVETT ÄR FETT!"
skönt.
och nu är vi helt plötsligt framme vid sista bilden? det började regna inför linda pira - ladies first (som var så bra) men vi trivdes rätt bra i våra regnponchos.
såg ju en massa annat också men allt finns int på bild.
hur som.
mer som hände i gbg:
jag och saga insåg att vi var på samma bar som joel kinnaman - spaningen/jakten var ett faktum. fick dock bara en snabb skymt av honom innan han gick, när vi frågade vakten utanför om han sett nåt tog han ba fram mobilen och visade en selfie på dem två och skrattade!!!!! taskmört.
dans som pågick i timmar (kändes det som) till 60-talshits långt in på natten på pustervik (mitt nya favvoställe) och sen bjöd calle på taxi hem, det var kanske det bästa.
träffade min vän linnea från stockholm! vi tog en kaffe med hennes vän frida och klagade på dyr kollektivtrafik i solen på café berlin. resten av dagen satt jag på andra caféer. alltså bästa dagen.
har lärt mig dricka kaffe med bara mjölk!! alltså inte latte. och öl! gillar öl nu så det är roligt.
träffade sandra beijer och tilde sa att för henne var det som om sandra skulle fått träffa ginger i spicegirls, så stort liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0