i, the hand grenade. i bash into the table and burst, and you bring out your worst. i, the hand grenade. i bash into the table and burst, and you bring out your worst. i, the hand grenade. i bash into the table and burst, and you bring out your worst. i, the hand grenade. i bash into the table and burst, and you bring out your worst.


Cut, 2013Igor Pjörrt
fredag: hånglade med tjejer och spillde mojito över golvet. 
lördag: åt godis och ostmacka med saga och ångestade/peppade över livet i hennes säng.
söndag: handskades med mensvärk, skoskav och en tappad röst. 
måndag: hade min första religionlektion, drack kaffe och bar omkring på tunga böcker hela dagen.
tisdag: äter after eight och jublar över att det kommer en elvte säsong av grey's anatomy.
 
jag tänker för mycket, norrbotten i mig förstår inte utan bygger bara nya hotell överallt och sd har en egen valstuga på storgatan. och jag sover själv nu för tiden. 
jag vill bo i södra sverige och sjunga jazz även fast det är svårt som fan och gå på musikal och ha ett bibliotekskort och inte (alltid) sova själv. 
LIVET jaja det löser sig nog på nå vis. 
 
highasakite - i, the hand grenade

Kommentarer
Postat av: Erica

DU ÄR BÄÄÄÄÄST pepp pepp pepp <3

Svar: tacktacktack <333
Linnea

2014-08-27 @ 12:16:09
URL: http://attorda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0