sing for you to swim, dancing on the left. try to make you stay, i didn't let you in.

okej hörni nu ska jag prova någåt superläskigt nämligen DAGENS OUTFIT.
har inte gjort detta på superlänge och har typ glömt bort hur en gör hehe. DESSUTOM verkar det som att mitt hem är värsta outfit-hemmet nånsin. såååå ja det blev här i den superslitna skinnsoffan lol.
okej: hörlurar från marshall!
en dans i soffan!! eeehhh just det: kjol från h&m.
av med koftan från monki. 
senusell blick in i kameran...tröja från topshop!
okej alltså får jag bara worshipa den här tröjan lite? SÅ BEKVÄM och relativt billig och perfekt längd och beyoncé har också en :)
ja mina skor ser ju ut som vita klumpar på varje bild så då skulle den här liksom visa upp dem på rikt men det hjälpte inte så mycket, vita adidas superstar i alla fall! sockarna använde jag senast i typ sjuan/åttan då det var inne med svalor och sånt.
ja jag vet inte hur bra det här gick men erkänn mitt hår blev bra på den här bilden?
feedback tas gärna emot, får väl fråga annette om råd eller nåt för hon är pro.
whatever det är fredag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aaaaaaaah jag vara älskar dig så mycket!!!

Svar: <33333
Linnea

2014-08-30 @ 10:12:56
Postat av: annette.blogg.se

hahahha älskling!! det gick ju asbra.

10/10 uppskattar mycket

Svar: love u, tack <333
Linnea

2014-08-30 @ 18:14:21
URL: http://annette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0