om ni vill ha mig kära vänner, så kan ni få mig så lätt.

okej lite update i gifs lets go.
mitt naturintresse har ökat helt mycket på senaste tiden!! ser på dokumentärer men det är mest sorgligt för världen håller ju på att liksom gå under :(
det här är dock inte sorgligt utan bara jätteroligt!!! haha.
tjejer <3 älskar tjejer lika mycket som vanligt.
har alltid uppskattat one direction-fans jättemycket men har inte själv varit ett, men efter ett häng med paulina och annette där de visade en massa intervjuer och bilder nu så har louis stuligt mitt hjärta. han var min favvo redan från början men glömde alltid bort vad han hette :/ nu ska det bli ändring på det!!
GRINAR vill va med herregud. 
såg håkan på ullevi-filmen med agnes på bio och grät typ pga SO MANY MEMORIES coming back to me det var helt sjukt. nu lyssnar jag på live-albumet och alltså nä jag orkar inte mer sorry lets stop right here. 
eller okej nu kan vi sluta var ba tvungen att visa <333
något annat som är helt svinjävla sjukt är att florence + the machine kommer till way out west nästa sommar??? har alltså drömt om det här i flera år att hon ska komma till sverige och så ba kommer hon till min fucking favoritstad ever???? jag ska stå längst fram.
såg interstellar i lördags och den är ju egentligen lite läskig för mig mennnn alltså så bra och jättesorglig.
jag har förmodligen svinkoppor = ett stort sår vid munnen som gör ont och inte läker :( men jag försöker tänka som queen B, i'm the boss of that munsår och snart äre borta.
okej slut på update.

Kommentarer
Postat av: Erica

1. JAAAAA! snart kan du ej leva utan dom (1d)
2. fyfaaaan hatar just den där scenen i interstellar pga tsunamis är ca min no 1 fobi uschusch
3. mmm svinkoppor. hoppas det ej är det men annars försvinner det relativt snabbt med penicillin mvh hade det för andra gången i livet förra vintern :)))
puss

Svar: 1. gud ja alltså älskar honom sååååå mkt2. jag vet :(
3. ja det har börjat försvinna nu DET ÄR JÄTTESKÖNT!
puss <333
Linnea

2014-12-23 @ 01:02:21
URL: http://attorda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0