datorn andas i mitt knä, skänker lite värme. undrar vart du är, vad du håller på med, vad har du på dig i kväll? är du själv i kväll? känner du hjärtslagen slå igenom tiden? nu är det natt, då var det våran vår.

såhär såg jag ut i fredags!! kappan är EXAKT min ögonfärg är köptes rätt nyligen på vero moda-rean. tänk va, jag som aldrig går på vero moda. 
linnet köpte jag i dublin på nån märklig liten butik med en massa färger och mönster. tycker dock att det är lite svårt att matcha vilket är synd eftersom det är skitfint men här lyckades jag ändå ganska bra om jag får säga det själv haha. 
örhängen från rk!
brallorna kommer från monki men har dock redan börjat släppa i formen (oväntat) men jag har kommit fram att byx-köp aldrig är bra köp och då känns det lite bättre. färgen är nice i alla fall och de är bekväma! 
skor från adidas.
mmmmm pasta. 
det var det. 
ni får säga vad ni vill men såna här inlägg är roliga att skriva så jag fortsätter nog.
eller?
jo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt i all oändlighet!!

Svar: åh ja det ska jag!!!
Linnea

2014-10-22 @ 20:17:35
Postat av: Anonym

Tips på byxor e bikbok's never denim! skit snygga, kostar 500-600 någonting (dyrt ja, men värt) och de håller sig i passformen!! haft mina i sisådär ett halvår och de har inte ens töjt sig en halv storlek!

Svar: nice tack för tips hörrö!!!!!
Linnea

2014-10-27 @ 03:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0