efter några till är vi vänner igen, fåglarna vaknar och vi går hem.

lite pics från helgen!! i fredags var vi några hos jonathan och åt pasta på golvet och svallrade.
stina å annette <333 sen kom astrid och sen denise som hade godis med sig och smakerna var ovanligt bra för hennes smak haha (obs dempan jag älskar dig). ja det var riktigt mysigt i alla fall och vi var en rolig kombo tycker jag!!
sen blev det lördag och vädret var jättetrevligt och jag fick träffa min sagis för att äta frukost på savoy! 
inte supersnygg frukostbuffé sååååå ni får en till bild på saga istället. det var i alla fall svingott och harmoniskt och vi pratade om hur det typ börjar hända saker i luleå? kulturen växer typ så det är kuuuul.
sen pluggade jag körkortsfuckingteori på vetenskapens hus (obs mitt nya pluggställe det äger!!) men jennie kom förbi en stund och hjälpte och så började vi prata om att åka på skidresa istället och då blev allt mycket roligare, obviously. jennie lovergirl <3
tidigare fick jag ett telefonsamtal av filip som ba "vill du fota till ett repotage om kulturens hus för p-town?" jag ba "wtf okej?" och ja, så blev det. filip intervjuade och jag fotade patrik örnkloo som jobbar som producent och sen gled vi runt i huset och jag låtsades att jag kunde något om foto och försöke hitta roliga vinklar och jag tror jag låtsades ganska bra faktiskt. hahah när vi skulle gå backstage var det några girls som satt utanför lilla salen i väntan på markus krunegård och ba "guuu pressen är här..." yesbox you can call me pressen because i'm not pretending at all lol.
sen mötte jag upp dessa!! tilde och josefin (sagas kompis från kalix!) till höger.
för vi skulle ju också på konserten!! 
krunis älskling!!!<333 det luktade så mycket svett överallt och högstadiehjärtat slog så jävla hårt ååhhh det var jättebra och vi stod längst fram och dansade och jag tog på hans armar och hår och alla tonarter var skitdåliga att sjunga med i.
josefin (som är superduper-fan) efter konserten och efter kram med markus hahahah alltså den här bilden beskriver verkligen den mentala och kroppsliga känslan hon hade.
obligastoriskt cocacola-stop på statiol! sen for vi på rundtur till svö och för att visa josefin (som kommer från skåne) vart vi cyklade typ varje dag hela hödstadiet för att hänga med våra älskvärda svartösta-friends <3
kvällen avslutades hos filip och amanda där det var lite folk och vi drack whiskey och smidde framtida bandplaner och vid två råkade jag somna på fred i soffan ooops men det var mysigt. 

sen kom söndagen och hade med sig slasksnö.
jag tappade min telefon från den minsta höjd den någonsin blivit tappad från och i nuläget verkar den vara död förevigt, jag har slutat hoppas.
men i övrigt bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0