i, i'm not the prettiest you've ever seen but i have my moments, i have my moments. not the flawless one, i've never been but i have my moments, i have my moments. i can get a little drunk, i get into all the don'ts but on good days i am charming as fuck.

tumblr.
alltså nu har det verkligen blivit svinkallt, frost varje morgon och telefoner som dör av kylan.
så vad har hänt i veckannnnnn ja inte så mycket egentligen. övar inte på sångläxan, lindar kablar, åker buss och suckar över att jag aldrig köper ett par himla vantar. å andra sidan så ska jag lovisa o paulina åka till stockholm på lovet!! det kommer bli så bra, vår facebookgrupp heter frozen margaritas och jag tycker om dem så mycket. 
idag åt jag middag med min faster!! det var astrevligt, vi åt en gryta i hennes lilla hem och pratade om att lena andersson är en så skarp kvinna och till efterätt blev det lingontryfflar av vit choklad doppade i mörk choklad ja ni förstår ju. jag uppskattar verkligen vuxna människor, ibland i alla fall. 
sen vare dans och inte för att skyta heheh men tycker jag har utvecklats sen i januari då jag började?? det känns SÅ BRA att äntligen typ kunna hänga med och känna att det ser bra ut.
så nu sitter jag här och luktar lite svett men det är okej. 
FÖRRESTEN filmtips?? jag är supersugen på att se film hela tiden men är så dålig på att typ komma ihåg titlar folk har tipsat om sååååå skriv!!!!
lite sådär lagom olycklig är jag väl, fast det hör nog till så här i tiden tänker jag. 
det var allt för nu NEJ just det lyssna på moments med tove lo, den är svinbra. 
okej nu klart slut. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Är inne i värsta filmperioden nu så här kommer en lista på några jag sett och några jag vill se:
But I'm a cheerleader (Natasha Lyonne från OITNB spelar huvudrollen)
Girl, interrupted
The congress (fattade inget men den är cool/fin/sad)
Wetlands (tysk film om Helen vars mission i livet typ är att ha ett så ohygieniskt underliv som möjligt haha. I beskrivningen står det att hon har "strange attitudes towards sexuality" men det är ba för att hen som skrivit det tydligen tkr det är jobbigt när en person inte delas in i nåt sexualitetsfack så *yay*)
Whip it (såklart)
I killed my mother (J'ai tué ma mère)
Boys don't cry

Puss & kram

Svar: åh nice ska kolla upp!!! tack <333
Linnea

2014-10-16 @ 23:17:41
URL: http://attorda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0