så säg det, och få det gjort. det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

hello cyberspace. 
sen i söndags är jag back in lule efter övernattning i kalix vilket var jättemysigt <333
alla var snälla och vi såg på harry potter och åt en massa glass. 
annars har jag haft min första körlektion på körskolan vilket sög, jag sög verkligen. hoppas jag lär mig någon gång hahah.
hur som helst: ny dag o ny frisyr! trivs helt ok.
vi har varit på LTU under dagen på studiebesök och det var rätt tråkigt men det fanns goda vårrullar till lunch och gratis godis och jag kom fram till att jag nog inte kommer plugga där men blev dock lite mer pepp på att eventuellt söka musik- och svensklärare någon gång i framtiden men jag lär väl hinna ångra mig.
såhär känner jag inför HÖSTRUSKET som är här samt örhänge som fastnar i halsduk. 
på tala om den! ny grej! fick ett paket av sofia! och där låg den! supersnygg och superbekväm! och perfekt lång! ni förstår!
nä men det var väl det jag hade att säga. i helgen händer roligheter och imorgon ska vi dansa på estest yay see ya puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0