i thought i felt your touch, but the water's rising up.

hej. det var en jobbig helg men nu är den över och snart är det oktober! jag har en sjukt irriterande munblåsa typ längst in på sidan av tungan och det skaver mot tänderna och gör jätteont :( men nåt som är kul är i alla fall att vi hade uppspel i fiket idag med girlpower-tema och alla var svinbra <3
och nu över till bilden ovan! egentligen tänkte jag ba fota webcam-selfies ni vet men så blev det att jag vandrade runt med datorn på mina favvoplatser i mitt rum: såååå här är jag + min favvohylla med mina bästa böcker och skivor och torkade rosor och så.
favvoanslagstavla och jag! den är helt överfylld nu av räkningar och sånt sen jag blev arton men men. fin ären i alla fall.
jag (som ju blivit brunett också yay hallelujah) och stökig soffa. denna är inte så nice att sitta i men superpraktisk att ha som typ förvaringsutrymme h e h e. 
jag och min favvolampa från röda korset och astrids piñata-huvud som hon glömde här i somras men ja, tänker att jag kanske behåller det haha. 
jag (igen!!) och keyboard + microkorg. jag som tänkte bli en synth-tjej men det har inte gått så bra ännu. får väl se hur det blir med det där.
jazzen jazzen jazzen är så mycket mer lockande. 

Kommentarer
Postat av: fippen

jag tycker att du äger och jag röstar iaf på att linnea ska syntha

Svar: <3 <3 <3 pusselipuss
Linnea

2014-10-02 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0