julklappar, från mina vänner.

Tilde-ristin var så finurlig så hon hade vykort på fina gamla kända människor som skulle symbolisera hennes vänner (till likheten) Jag blev Ingrid Bergman <3
Av henne fick jag även vitt, rosa och blått godis i en finfin påse.
Där i hittade jag också ett litet symaskinhalsband som är hur fint som helst!
Sen fick jag  tuggummin, fina pennor och en tandborste för jag fick så mycket onyttigt av henne. Mamma tyckte väldigt mycket om tandborst-presenten.
Tilde-ristin var generös så jag fick även en rosa, fransk liten skrivbok och av Stina en världsfin ask.
Där i låg det pastellfärgade godisar och en fin ros-klämma.
Av Saga fick jag jättegott hemmagjort julgodis som smakade ingefära. Det kom transporterandes på en cykel som nu står på fin-hyllan i mitt rum.
Av hennes lillasyster fick jag ett himla fint julkort, tack Tilde!
Linnéa gav mig en rouge från Make Up store. Den skimrar lite sådär aprikos-fint.
Och till sist: Av Lovisa blev det ett jättegott thé och Lip Scrub, doft Bubblegum från Lush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0