nyårsafton tjugohundratio / tjugohundraelva

Vi började kvällen på Baan Thai där jag åt kycklingspett med jordnötssås. Helt fantastiskt gott.
Tilde-ristin.
Stina.
Lovisa.
Amelie de Montmartre-pose.
Jag var också där.
Sen tog vi bussen hem till mig. Där pyntade vi jättefint och åt massvis med godis.
Linnéa.
Vi satte serpentiner i håret.
Såklart spelade vi Alias.
Tilde var bra på att förklara men jag tyckte hon sa "nämen Linnea!" lite för många gånger.
Alla skrattade väldigt mycket i alla fall.
Fina ljus var tända.
Klockan närmade sig tolv och alla var jättepepp!
Klockan tolv slängde sig alla i snön och oooooade.
Sen gick vi in och firade med tutor och skummande lyxcider (var lugna, endast 0,7%)

Jordgubbscider<3
Tilde fick en guldbiljett av Willy Wonka!
En bit in på natten blev vi lite trötta och vid halv fem tiden sov de flesta.
Vid ett blev det frukost med morotsbröd och thé. 

Himmelens fin afton må jag säga! Alla verkar nöjda och glada och trötta, det är så det ska vara. Flickor, ni får gärna ta bilderna, puss.

Kommentarer
Postat av: tilde

oj, helt fina bilder. typ första gången jag ser bilder från en tillställning där alLa är så snygga!

2011-01-02 @ 23:42:27
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0