trettondagsafton och lite av dagen också.

Trettondagsafton var super! Började med äventyr på Pitehavsbad med dessa fina människor plus Johanna som tog bilden.
Sen blev det hemmagjord lasagne med Tärningsgänget hos Saga. Vi dansade runt och såg på Rosa och tog fram alldeles för många madrasser eftersom att det hela ändå slutade med att de flesta sov i sängen (den är stor som satan så det gjorde inte så mycket, det var mest mysigt) Nu på morgonen låg vi i sängen och Tilde läste bibeln och alla halvsov, det var underbart. Jag försökte också stämma Sagas lilla gitarr, jag gav upp efter tre strängar. Men det var megatrevligt allting, det behövde jag.

Kommentarer
Postat av: tilde

mäh, den är bara tillfällig ju. gör en sån som du tänkte tycker jag!

2011-01-06 @ 18:41:47
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0