vårfint.

Idag har jag sprungit omkring på stan och försökt hitta prao. Det gick sådär. Varför är alla chefer på semester just nu?
I alla fall, när jag inte lyckades få någonting denna gången tröst-köpte jag fina vårkläder. Här är de.
Klänning från Monki, tvåhundra istället för fyrahundra. Jag älskar den höga kragen och att den är tunn, då kan den användas utomordentligt på sommaren.
Topp/bh från Monki, sextio istället för hundratjugo. Den är bekväm och väldigt rosa och uppiggande.
Svarta knästrumpor från Indiska, sjuttionio. Fast man ser inte så bra.
Sjal från Indiska, tjugonio istället för sjuttionio. Mycket bra och blommig.
Kappa från H&M, hundrafemtio istället för femhundranittionio! Dagens bästa köp. Den har också fin krage. 

Det var det, nu är jag redo för våren, puss.

Kommentarer
Postat av: Alma

Himmel vad fin blogg du har, du är ju galet söt!:) Föresten har jag precis samma blå kappa som jag också fyndade för 150 kr!:)



kramar

2011-01-21 @ 16:35:31
URL: http://marsipanrosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0