en lista.

Namn: Linnea Lo Landström.
Piercingar: Inga alls. Kommer nog aldrig ha det.
Tatueringar: Inte det heller, kanske i framtiden. 
Längd: Senast jag mätte var jag en och sextio men jag hoppas på ytterligare några centimeter.
Skostorlek: Trettiosju slash trettioåtta.
Hårfärg: Blond nu men lite mörkare egentligen. 
Fräknar: De kommer på sommaren, älskar't!
Motto: "Äh, det löser sig".
Kär? Kanske lite.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Om vi tänker städer: alla coola städer som finns. Annars är Göteborg rätt trevligt. Vill bo i ett gult eller rosa hus i skärgården när jag är gammal i alla fall.
Tycker du att du är attraktiv? Ganska så.
Vilket schampo använder du? Blondschampo från Professional Hair Care.
Vilken parfym använder du? Naomi Campbells With Kisses.
Vad är du rädd för? Insekter, lögner och ensamhet. 
Gillar du att tvätta? Nja.
Gillar du berg- och dalbanor? Om man inte mår illa av dem.

Senaste…
Filmen du hyrde? "The dreamers". Åh, Louis Garrel...
Filmen du köpte? Det var för länge sedan för att minnas.
Låten du hörde: "River en vacker dröm" med Håkan. 
Låten du laddade ner? Någon med Detektivbyrån tror jag.
Personen du ringde? Mamma<3
Personen som ringde dig? Josefine var det nog.
TV-program du såg? Mitt i naturen Australien, var mitt favoritprogram när jag var liten och jag kan liksom inte släppa taget. 
Person du tänkte på? Martin som är programledare i Mitt i naturen.
Favorit…
Låt: Håkan Hellström – Jag Har Varit I Alla Städer. Den har allt. Finaste piano-introt. Gitarrspelet man liksom smälter av. Hjärtskärande text. Ackorden som känns så nya men ändå så gamla. 
Sak att göra: Picknicka med fina människor. Sitta riktigt nära någon när man ser på film och spela piano. 
Sport: Fotboll, största och bästa sporten. 
Dryck: Varm svartvinbärssaft. Muminmammam säger att det hjälper mot allt, jag tror henne.
Kläder: Strumpbyxor ändå. Kan ha dem till allt och de är så olika.
Film: Nej men gud vad svårt. "500 days of summer" och "Amelie de montmartre" är två av tusen. 
Bil: Den här.
Serie: Glee såklart<3
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja, många gånger.
Gråtit över en flicka? Har hänt. 
Ljugit för någon? Försöker undvika det men det händer.
Varit i slagsmål? Nej, jag tycker inte våld.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Inte ännu, kan hända i sommar. Spännande!
Antal…
Gånger du varit kär? Två.
Gånger ditt hjärta brustit? Två, komiskt nog.
Hjärtan brustet på grund av dig? Kanske en gång, men jag vet inte säkert.
Tjejer du kysst? Några av mina kompisar, dock oseriöst. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag vet inte säkert men endel. Gissar på tjugo.

Senaste…
Boken du läste? Just nu läser jag "Bröderna Lejonhjärta". Den är hemskt vacker.
Personen du fick e-mail av? En fin flicka som heter Emma som bor i helsingborg. Vi har börjat kommentera varandras bloggar och skicka e-mail om håkan och annat trevligt, himla fint. 
Personen du fick brev av? Tror det var EFS.
Personen du fick sms av? Stina, om vår teater på engelskan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett par dagar sedan.
Saken du köpte? Såna här hakar man kan sy fast på kläder så inte dragkedjan åker upp.

Listan hittades på Elsas blogg.

Kommentarer
Postat av: tilde

Sv: Ja, det har jag märkt, älskar't!

2011-05-25 @ 20:55:54
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: tilde

Sv: Ja, det har jag märkt, älskar't!

2011-05-25 @ 20:55:54
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0