hjärtat, ryggen, nacken böjd. näven som har slagit mig i pannan. hälen som är av akillessorten. huvudvärken som tillhör någon annan nu.

Mår dåligt över att jag inte hinner eller orkar träna. Mår dåligt över att jag inte pluggar så mycket som jag borde göra. Mår dåligt över att jag inte sjunger om hösten i göteborg.
Men jag dricker té som smakar jul, mitt rum luktar vanlij, till helgen ska jag på julklappsjakt med emma och träffa syster med hennes teaterklass. Lever på det hela veckan. Annars hade jag nog gått under lite.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh Linnea det är kris i paris! vi måste höras snarasssst puss puss

2011-11-21 @ 22:27:51
URL: http://emmamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0