.

Hej.
Idag tog vi skoloto. Nu kan vi vara fula hela året, som Tilde säger. Skönt.

Jag drömmer om fina höstkläder.
På tala om kläder. Eftersom jag köpt ganska mycket nytt under sommaren och förmodligen kommer köpa ännu lite mer, så kommer jag rensa bort ganska mycket. Så jag tänkte att jag lägger upp några plagg här på bloggen om någon är intresserad. Jag menar, det är ju bättre att kolla med er först innan jag lämnar dem till röda korset.
Och alla dessa nya kläder och grejer. Hade tänkt att jag skulle göra värsta inköp-inlägget men har insett att jag inte orkar. Så det lär bli många, utförliga outfit-bilder lite då och då istället, så ni vet. 

Nu ska jag hälsa på franskaglosorna. Bisous ♥

Kommentarer
Postat av: christoffer

åh, tack så mycket!

så himla sjukt. och spännande.

2011-09-07 @ 20:13:49
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0