listilista.

BRUKAR DU KOMMA I TID: För det mesta, ja.

HAR DU BRA KONDITION: Inte för tillfället men jag har börjat träna på inpuls nu, snart så!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Oj, det vet jag faktiskt inte.

HUR KÄNNER DU DIG NU: Mätt, lite melankolisk konstigt nog och glad för jag ska träffa två fina flickor.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Har nästan alltid något svart klädesplagg på mig.

BLIR DU BRA PÅ KORT: Jao det tror jag.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Nittonde augusti då jag såg filmen Jag saknar dig.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nej nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Mycket! Lagade fruktsallad, spelade Uno och hade trevligt med fina ungdomar.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Juice eller té. Kan inte bestämma mig.

KAN DU LAGA MAT: Är dålig på det egentligen fast jag låtsas vara bra. Min hemkunskapslärare går fortfarande på det.

ÄR DU NYTTIG: När det gäller mat och sånt, ja. Annars äter jag väldigt mycket söta onyttigheter.

ÄR DU BLYG: Oftast inte, men i nya sammanhang kan det kännas lite läskigt.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Halv tio.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Kommer absolut inte ihåg. Var för länge sen.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Inget. Har knappt spelat något.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det har aldrig inträffat så jag vet inte.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Nu måste jag tänka...nej.

JAG SOVER: Med buster, en liten mjuk hund från Astrid Lindgrens värld.

VAD SA DU SENAST? "Nej, nu är jag så mätt" till pappa.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Jepp. Ingen sån med tält och öl med tre stycken med bra musik och bra människor.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Systeryster.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Dr. Demin jeansen från Carlings.

HAR DU SNYGGA SKOR: Jag tycker det. Annars skulle jag inte ha på mig dem.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Godnatt" (var ganska trött)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jo.¨

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nix.

HAR DU KÖRKORT: Känner att det här är en lista för lite äldre människor än mig.

ÄR DU ENSAM NU: Pappa ser på tv.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Inget speciellt, kanske Kulturnatten om en vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0