bästa dagen.

i måndags träffade jag mina älsklingar på floras. 
tilde.
som var magisk runt ögonen.
sagis.
jag, hejhej!
och stina. vi åt kanelbullar från take away och pratade om feminism och om hur bäst tjejer är.
efter ett tag kom tilde och stina på det utmärkta idén att åka och bada på gulan.
så det gjorde vi!
spontan badbrud.
tripple fuck patriarkatet.
älskling!
varför måste jag alltid skela för att se söt ut?
satt där i många timmar tills det blev lite kallt, så då åkte alla hem till sig och åt middag.
men sen blev det efterrätt på max!
fast glassmaskinen var sönder och det var såhär kul (pil som pekar uppot).
åkte till andra max som man aldrig är på men konstaterade att vanliga är bäst forever and ever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0