korta stunder av extas. stå i brand / gå i kras.

hej hej här är jag med hög tofs. kom nyss hem från tildes jul-födelsedags-knytis-kalas. men mer om det senare.
idag har jag lagat strumpbyxor, gjort västerbottensostpaj medan jag lyssnat på musikhjälpen samt etta james
igår var jag i grannstaden där det bjöds på magnus ekelund och stålet-spelning vilket var fantastiskt, även om mitt lilla sällskap utgjorde halva publiken. efter konserten nattmaxade vi och sen sov jag jättelänge. 
imorgon är det söndag och sen är det måndag och bara en vecka kvar till julafton oh my god.
kyssar lovers.

Kommentarer
Postat av: malin

SÖTIS!

Svar: <3
Linnea

2012-12-16 @ 13:51:46
URL: http://www.maaaliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0