maj och juni.

Maj

valborg med då okända ungdomar.
så himla knäppt att jag idag är kompis med alla på bilden.
då visste jag knappt vad alla hette.
annars var det otroligt kallt i kapellet vi övernattade i
och jag var liten och nervös inför alla stora coola.
på mors dag var jag på loppis med gamla fina saker.
såg the dreamers och blev förälskad i allt. se den.
hade på mig blusar från london.
fotade luleå.
gick på majpromenad med linnéa och tilde.
och hade fetischcrush på johnny depp (den försvinner aldrig)
Juni

spenderade de första dagarna med släkt i stockholm.
gick på musikmuséet med snygga kusiner.
när jag kom hem ordnades det födelsedagspicknick för stina och ludvig.
hade kvällsavslutning med klassen, världens bästa kväll med roliga
lekar, fina klänningar och trevliga människor.
dagen efter slutade jag åttan.
kvällen spenderades på en ö med gamla furuparkare.
svartöstadagen kom och det var mega. här är stina.
och till sist åkte jag på treveckorsläger, det var tummen upp.

Maj var regnig, jag längtade efter sommar och skrev "himmelens" hela tiden.
Juni var solig, gjorde något trevligt varje kväll och konfan var det finaste av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0