man är varken arg eller hungrig eller kär.

Det var som en ganska konstig dag igår.
Min mamma fyllde år (kan ju tillägga att hon är världens absolut bästa och om du var fyrtio år yngre och man skulle jag gifta mig med dig mamma) och så var det spets. Efteråt gick jag jättelångt med gåstavar (skolan tvingade mig) och sen kom jag hem och kände mig mest tom och hade hundra blåsor på fötterna. Bakade en till utsidan misslyckad men till insidan utsökt cheesekake och sen satt jag och mina föräldrar och pratade om sånt som klassas som jobbiga samtalsämnen (sex, graviditet, kärlek) i några timmar efter en underbar middag.
Till sist bara somnade jag av ren och total utmattning.

p.s. tack till alla som lycka tillade mig igår, ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Fantastisk bild.

2012-03-31 @ 08:42:56
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0