den sociala torsdagen.

eftersom att jag aldrig har tid att träffa någon nu för tiden för att det är så mycket annat hela tiden bestämde jag mig för att torsdagen denna vecka fick bli min sociala dag då jag inte ens skulle ägna en tanke åt skolarbete, rep osv. började med att fota mig i skolans toalettspegel vilket tydligen var lagom kul och jättesocialt.
träffade denise efter skolan för några timmars fika på condis. denise är bäst på alla sätt.
efter det spenderade jag ca trettio minuter på biblioteket för att kolla sociala medier som instagram, facebook och twitter. hinner liksom knappt med det nu för tiden så ni förstår ju.
när klockan slog sex träffade jag några klasskompisar på sushibar. här är felicia och jennie.
middag <3
efter middagen tog vi bussen till coop, köpte kladdkaka plus dansade lite zumba för att sedan gå vidare hem till jennie som bor såhär fint.
malin.
filip hittade gitarren såklart.
satt på golvet hela kvällen och pratade om viktiga och oviktiga saker. här syns också josefine till vänster som hade jättefin glittertröja.
spelade några stenkakor.
tog bussen till stan och promenerade hem med malin medan vi konstaterade att vår klass äger och att denna kvällen var väldigt behövlig för oss alla. 
och ungefär där slutar den sociala torsdagen.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och vi dig!!! <333

Svar: <3333333333333333333333333333
Linnea

2012-11-19 @ 21:25:07
URL: http://jlofgren.blogg.se
Postat av: Agnes

men hur bra?!?!

Svar: helt fantastiskt
Linnea

2012-11-23 @ 08:18:57
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0