jag är livrädd för att leva. och jag är dödsrädd för att dö. men älskling, vi ska alla en gång dö.

jag ser fram emot november, månaden som alla alltid är så taskiga mot. den förtjänar kärlek.
idag har jag lagat tomatsoppa och legat på golvet och skrattat åt barndomsfotografier med min syster.
under lovet har jag i princip bara ätit middag överallt känns det som och inte gjort så mycket mer.
måste köpa ljusslingor och sortera foton. orkar inte göra det.
längtar nästan till skolan för skola är rutiner och social behövlig kompetens. och så är den kul också.
snart ska jag på bio, vilket var väldigt länge sen. sällskapet är jennie och det blir fint.
 
p.s. jag lyssnar bara på the paul simon songbook nu. han är bäst.

Kommentarer
Postat av: .

Otroligt söt!

2012-11-04 @ 13:23:35
Postat av: lill-tilde

du är asigt snygg.

Svar: älskling, tack.
Linnea

2012-11-12 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0