och lite instagram. måste få någon ordning på det här, kan ju inte ha samma rubrik hela tiden.

lyssnade på bästa soundtracket och räknade alla mina böcker av tove, sexton stycken.
fotade second hand och en mörk outfit.
finaste saga på maskeraden och en lördagsfrukost.
gick på boksläpp (måste blogga om felicia fahlander böckerna, så bra) och bakade mina allra bästa kakor.
var hos my och åt indiskt med de här två och måndagsmyste med en kompis.
det var höst och jag hade såhär roligt på matten.
det var lördag och jag såg ut såhär och gick till röda korset i dimma.
utförde obligatoriska söndagssysslor (läsa dn och dricka kaffe) och i måndags väntade vi på estetisk kommunkation.

Kommentarer
Postat av: denise

hallå mitt projektarbete handlar om Felicia Fahlander!!!!!!

Svar: WHAT OMG HON ÄR BÄST DU ÄR BÄST
Linnea

2012-09-29 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0