vi vill ju bara andas, sova och andas omvartannat inget mer.

hej.
första bilden representerar svår och svartvit.
andra bilden representerar tjoho kalas hurra jag är frisk.
alltså estetisk kommunikation är verkligen bästa kursen ever. vi börjar alltid med massage och om man inte är med i en speciell scen nu när vi repeterar är det ens jobb att låtsas hänga i en skolkorridor (fasten man egentligen hänger på en gitarrförstärkare eller nåt) vilket äger pga kan sova en stund om man känner för det (så länge inte katrin ser det förstås, då blir hon arg. eller glad, för då har man ju äntligen släppt käken som hon tjatar om hela tiden). okej nu låter det som att jag inte tycker om denna kvinna, jag älskar henne. katrin som alltid bär svarta kläder till smala, runda glasögon och skarpa, röda läppar är liksom nykeln till hela föreställningen med sitt fascinerande engagemang. 
jag fick massvis med beröm för mitt feministiska referat på svenskan, så glad.
det är fredag yeah yeah.
ikväll ska jag, filip och lovisa ha minijulafton ungefär två månader för sent, det blir gosigt.
imorgon ska jag till piteå och gosa ännu mer med kyrkpojkar ända till söndag.
alltså gos är ju kanske världens bästa ord. och det låter liksom bra i alla grammatiska former.
det var allt.
adjö.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad fin.

2013-02-09 @ 09:30:56
URL: http://musiksomlever.blogg.se
Postat av: Anonym

Du verkar så himla glad och som att du verkligen trivs med livet. Du verkar precis veta vem du är och jag bara undrar hur du gör för att hålla ihop allt ?

2013-02-15 @ 15:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0