fredagen.

efter skolan begav jag mig till condis med mina darlings paui och deniz. det var lika slamsigt och viktigt och underbart som vanligt och jag fikade både toscamazarin och chokladboll, alldeles utmärkt. 
när paui gick kom jonathan som hade jättesnyggt fika. ni ser inte pga svartvitt men det var tema grönt.
senare på kvällen var det dags för välgörenhetskonsert som min vän emilia (hon med gitarren) ordnade som projektarbete. 
tellus spelade och de var jättebra.
lika så några fina tjejer från estet: johanna, sara och elin.
tildeälskling var konferencier och jag och stina blev rörda i hjärtat varje gång hon kom upp på scenen och var bäst.
barnen spelade också!
och rubberband, très bien säger jag bara, très bien.
när konserten var slut promenerade jag med sällskap till laura som hade inflyttningsfest och på samma ställe firades även stinas (ny vän) sjuttonde födelsedag! temat var 60-tal och här sitter jag på golvet och är fab.
lauras lägenhet är förmodligen den bästa i hela luleå.
och här är hon!
och här syns stina och tilde.
åh det var bara så mysigt och bäst.
efter en stund kom ännu mer folk som hade med sig chokladkaka.
och då blev det så trångt så vi ramalde över varandra hela tiden.
alltså hur vackra?
lovisa, amanda och filip.
fanny, laura, andra filip och tilde.
hela kvällen var som en film och jag tänkte att det är ju det här jag kommer berätta om när jag om sextio år sitter på altanen till mitt gula hus och tittar ut över havet och berättar om min ungdom för mina barnbarn. det är ju det här. allt var så fantastiskt. 

Kommentarer
Postat av: denise

alltsååååå.
ett) love you loads
två) bild två på mig och paui är det bästa jag sett
tre) blev också rörd i hjärtat varje gång tildz kom på scen
fyra) love you, igen

Svar: ett) love u 2
två) men jag veeeeeeeet asfin
tre) hon e bäst alltid alltid alltid
fyra) love u 2 igen
Linnea

2013-01-22 @ 00:13:59
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se
Postat av: ☆ T-R ☆

BLIR TYP RÖRD för det var världens bästa kväll. så glad över att jag var där och du var där älskar dig

Svar: jag vet, alltså verkligen bästa kvällen någonsin. detsamma darling <3 <3 <3
Linnea

2013-01-22 @ 10:12:48
URL: http://tilderistin.blogg.se/
Postat av: Amanda

SÅÅÅ fint och bästa kvällen! stjäl bilden på mig, lovisa och filip men skriver att du fotograferat den såklart! tycker den va så söt och behöver bloggmaterial! haha puss på dig

Svar: jag veeet alltså allt var bara så bäst. klart du får ta den, puss på dig tillbaka
Linnea

2013-01-22 @ 21:24:18
URL: http://ajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0