instagram maj.

första maj fick jag äran att sjunga på stan med personerna på bild nummer ett och senare på kvällen gick vi + några till hem till saga för att göra helt egen pasta (!) och jesus så roligt och gott det var. 
jag och paulina på skoltoaletten och frida julia och josefinas asfina dansföreställning!!
en natt och paui igen som fyllde sjutton!
mensmaxade med denise och gick på SÅ FANTASTISK föreställning på lubu wow alltså. 
trött hund + less människa.
spelade in demo med tree things och var kär i mattis en dag pga hon var så arg och vacker.
tisdagsmiddag hos farmor och farfars gamla hylla som fortfarande står kvar även fast inte han gör det. 
jag poserar med kopp och paui hälsar på någon annan. 
hängde med tilde och annette på en jättebra trappa och sen har vi stina allra första sommarkvällen. 
jag var 2 fab 4 u och eurovision sågs med utmärkta människor hos saga.
gjorde egen pizza och skrev lista på alla sommarpratare jag vill höra åhhhh längtar så mycket.
funk och sömn i turnébussen.
läste bra bok i norrahamn på ett hål och på kvällen träffade jag stina, elin och fanny på samma ställe och det var så himla trevligt, love love love.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0