☂♫✈♀★❖→ livet ←❖★♀✈♫☂

ok här är livet: 
jag har köpt en jätteful magväska på röda korset för fem kronor och stora svala kläder som täcker knän och axlar. och myggmedel och malariatabletter. och tusen andra saker. det är så sjukt att jag åker snart. 
jag kommer inte in på min gamla bloglovin och kommer inte ihåg alla bloggar jag följde så om ni har något bra tips är det bara att kommentera, jag blir jätteglad då. 
inviger ny tekopp med nytt te med mango och grejer, asgott. och snart ska jag ta sista dosen drickvaccin och fira att alla vaccinationer nu är avklarade (före resan i alla fall, det fortsätter efter). 
måste packa packa packa PACKA det är det värsta jag vet. måste städa. måste lära mig en tråkig låt. 
idag fixade vi genusmaffian-plakat och denise "greengirl" matchade (?!). 
mitt plåster har lossnat och man fick godis ostklämma och juice på en pride-föreläsning idag. pride äger. 
pride / packa / pride / packa / pride / packa / pride / packa / pride / packa / pride / packa / pride / packa.
det är svinkallt ute. skönt att åka. 
jag har en ny svart skisspenna och en som är rosa också och det känns mycket bra. 
den enda roliga delen med packningen är att bestämma vilka pocketböcker jag ska ta med mig på flygplanet. kommer inte ta med min telefon (= inget som helst internet osv på två veckor, inte ens när jag är tillbaka i sverige) så jag ska läsa läsa läsa. 

jag har lite ont i magen. 
men så är det ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0