det var sommar och vinter, allt på en gång. då jag är med dig, är jag med dig? där himlen möter jorden. där, vi är därifrån. men härifrån ändå. på en och samma gång.

saker jag har gjort idag:
missat bussen.
gosat med paulina.
haft på mig min nya skjorta med massa djur på!!!!! älskar den.
spelat kontrabas.
frusit ihjäl.
sett en så extremt bra dansföreställning på min skola herregud rös hela tiden.
varit arg.
planerat/pratat/skrattat/ätit kakor med bästa bästa bästa femigruppen (kampen fortsätter).
sett tre avsnitt av rederiet. 

fredag imorgon, håller ut. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

alltså Linnea din blogg är verkligen min favvis. blir alltid så glad när du skrivit

Svar: åhh amanda, blir så extremt glad tack tack tack. ibland känns det ovärt men det är ju bra att någon blir glad i alla fall
Linnea

2013-05-03 @ 17:16:02
URL: http://ajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0