tanken av dig får mig ständigt på tå, redo att springa härifrån.

ja, jag åkte till göteborg några dagar utan att säga något (som vanligt). suck tänker ni och suck tänker jag men nu lämnar vi det och går vidare, rosa och korniga.
hade hårkaozzz så jag sa till sofia ~~klipp av det~~ och det gjorde hon med hennes fyra-hundra-kronors-guldsax.
trivs! ser typ ut som malin i saltkråkan ni vet - detta är kanske min chans för att få jobb på astrid lindgrens värld!!!!
eller inte. men ja hur var det i gbg då? jo det var bra. läste mest en bok på en ö och sov med för många tecken bredvid en trött syster. lite bilder kommer (får vi hoppas).
yay smiling girl, tycker jag börjat se lite töntig ut när jag ler?? gjorde inte det förut. jaja så är det väl ibland. 
jag har ont i ryggen och nu ska jag se hundramiljoner avsnitt av grey's anatomy, det blir en fröjd.
hejdå people!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är fin och grey's anatomy är bäst

Svar: <3
Linnea

2014-04-16 @ 20:54:34
URL: http://linneabrnnstrm.blo.gg
Postat av: Ebba

i love u och ditt töntleende

Svar: <3<3<3
Linnea

2014-04-17 @ 19:58:03
Postat av: filip

int äru töntig du är fin!!!!

Svar: <3
Linnea

2014-04-25 @ 23:11:10
URL: http://www.filiplundgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0