jag vill va stor å stark men jag lyckas inte alls.

nu är jag helt och hållet superledig. svinskönt äre.
dock så har jag gått och blivit sjuk. svintråkigt :(
imorgon ska jag läsa himmelsdalen som jag lånat av saga och äta smultron i solen.
jag har fått tillbaka spotify premium och jag har aldrig varit lyckligare.
hade ju spelning med tree things på hamnfestivalen och det var såååå roligt! här finns en recension av kuriren.
plötsligt fick jag en känsla av att vilja resa runt i sydamerika. det ska jag göra någon gång, därför hejar jag nu på argentina och hoppas av hela mitt hjärta att de vinner VM.
meeeen ja om någon av mina friendz vill hänga så vet ni att det är denna vecka som gäller för sen far jag söderut.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0