stormarna om kvällarna bedövar mig.

hej.
mina föräldrar har varit i montenegro sen en vecka tillbaka så jag tvättar och städar och lagar massa massa mat och bakar och ringer till icabanken och går ut med sopor och tar in post OCH nu kom jag på att jag måste vattna blommorna woopsiee gotta go do that. 
jag har börjat jobba på nytt men den här gången som gatumusiker, vi repar på kulturskolan hela veckan för att spela här och där i staden från och med måndag och framåt. 
på tala om det så har ju tree things spelning på hamnfestivalen, vi spelar på torsdag 22.15 @ stora scenen, be there or be a square.
på tala om tree things så har vi också bokat resa till dublin i september!! ska bli sååååå mysigt, vi ska bo på hostell och lyssna på folkmusik och dricka öl och gosa i fyra dagar.

imorgon ska jag hjälpa farmor hänga upp gardiner och sen ska vi repa inför the big gig.
byebye babies.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0