jag går vilse i mitt eget kvarter.

hej vänner, jag existerar. 
så, vad har då hänt sedan sist? SÅ MYCKET. (obs varning för långt inlägg).
for ju till en grekisk ö aka PARADISET. asså så sjukt. extremt vackert landskap och huset vi bodde i var drömmen. när denna bilden togs låg jag på utomhussängen (?) och kved av smärta pga urinvägsinfektion. men ändå, om det är någonstans en ska ha urinvägsinfektion så är det väl där. fler bilder kommer!
 fikade med stina och hon berättade om världens bästa app - podcaster. nu är det min nya grej, att lyssna på podcasts! just nu blir det mest värvet med långa intervjuer med för det mesta ägiga personer och jämställdhetspodden som tar upp väldigt grundläggande och konkret skillnader mellan framförallt kvinnor och män osv.
i alla fall, några dagar efter jag kommit tillbaka från hydra åkte jag och diddley efter extrema tågtjorv till GBG för att se HÅKAN HIMLA HELLSTRÖM.
asså mmm.
grinar så mycket, tjejer <3
det bästa jag varit med om omg blir skakig när jag tänker på detta. 
bilderna kommer från aftonbladet tror jag, men snart kommer mina egna från resten av resan.
på tala om musik så har jag hittat ett gött göteborgsband som heter kapla, de har typ en låt hehe men alltså SÅ HIMLA BRA! den har gått på repeat senaste dagarna och jag nynnar på den ständigt och jämt. jazz-limpan inom mig kommer fram och jag blir mycket inspirerad till att själv hålla på med något liknande. jag beundrar verkligen annika marmén som ligger bakom detta mmmmm annika i love u.
sen kom helt plötsligt studenten och här är världens bästa systrar som jag ska se mamma mia med och sova över hos på söndag! längtar <3
 
alba!
ludvig!
heja!
sen cyklade jag runt på mottagningar, här är denise på jonathans!
jag har upptäckt p1! har alltid haft kanalen påslagen i bakgrunden vid söndagsfrukostarna men har aldrig satt mig in i vissa program, men nu har det hänt! här är mina favoriter för tillfället.
fjällradio! - precis som det låter, radio på fjället om fjället med fjället. 
allvarligt talat - birgitta stenberg och märta tikkanen pratar om livet <3
bokcirkeln - tre personer som pratar om böcker med marie lundström som cirkelledare.
kulturdokumentären - ba asbra.
dagen efter avslutningen började jag jobba här, på sundet. jag har varit konfirmandledare och det har varit sååå fint och mysigt. var inte alls pepp men det blev så bra till slut. med en grupp på åtta ägiga tjejer och ett bra ledarteam fick jag två underbara veckor av lekar och andakter. högläsning vid brasan och skvaller med dempan i köket. 
på midsommar hade jag dock ledigt och hängde med några vänner istället i min trädgård.
haha tror ni att vi bara var sex person men nej, snarare sexton vilket blev trångt när alla gick in pga regn men ändå mysigt!
igår var det konfirmation och jag cyklade hem med kvällssolen i ryggen över bergnäsbron. 
helgen blir superintensiv och det blir även de två kommande veckorna eftersom nu börjar nästa jobb, men sen kanske jag har tid, eller nåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0