and you are the only one i've met who's god only knows.

och så kom mars.
jag byter till rena lakan i sängen, köper nya kläder och äter rödbetssoppa med fetaost. 
den kommande natten ska jag och saga sova på clarion hotell (hon hade en natt gratis, yes score hallelujah osv) vilket är hennes födelsedagspresent till mig! vi har bestämt oss för att gå på spa på kvällen (en får vita tofflor, vit handuk och vit morgonrock som på film) och sen blir det såklart en utomordentlig hotellfrukost morgonen efter. 
aaaahhhh jag behöver det här efter en månads stress och ångest, konstant liggandes över mig. 

är. ledig. i. en. hel. himla. vecka. 
peace out lovers.
lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0