vad ska en skriva som rubrik egentligen?

detta har hänt i helga:
spelat in ny låt med träden.
nästan fått sladd på is vid övningskörning.
sett avatar och gladiatorerna med iris och svala. 
fått gratisbiljetter och gått på ett misslyckat minus30.
ätit madelkaka på kh.
klagat på mensvärk.
varit på manifestation mot attackerna i kärrtorp och malmö. 
köpt min första låt på iTunes.

and well that's my life people, mer intressant än så var det inte. 
borde kanske typ visa vad jag har på mig nån gång? ni kanske inte tycker det är så kul men vem vet, det kanske blir roligare att ta på sig kläder för mig. alltid roligt med nåt kul va.

Kommentarer
Postat av: denise

ätit lunch m världens bästa person

Svar: ja <333
Linnea

2014-03-16 @ 20:21:44
Postat av: Rebecca

kul att hitta hit :) just gotta love när en hittar kul bloggar med fina bilder o zånt! najz najz

Svar: åh wow va kul, tack!! blir asmegaglad
Linnea

2014-03-18 @ 17:31:37
URL: http://styrkekram.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0