dansa hångla ramla sthlm sthlm sthlm <3

åkte ju då som sagt med dessa gullon: paulina och lovisa!
vi bodde i en stökig, liten och cozy cell på långholmen! mkt trevligt vandrarhem (föredetta fängelse) på en liten mini-ö på söder. 
saker vi gjorde: shoppade, skrattgrät på bio, drack kaffe på espresso house, gick på konstiga klubbar i källare, åt godis, letade hermans, dansade till orientalisk livemusik i tunnelbanan, åkte buss 05-nånting, drack ur en dagis-sandhink, träffade lulepersoner (lol) och andra märkliga människor. 
saker vi inte gjorde: sov och turistade. 
en dag träffade jag min vän linnea! jag åt gudomlig morotssoppa och vi pratade om hur stockholm är så stort och samtidigt så litet. är så glad att jag fått lära känna henne, tackar internet <3
LOVERGIRLS <3
önskar att jag hade fotat mer men det gjorde jag inte :( orkar aldrig haha.
resans bästa pics :') <3
asfin resa i alla fall, vi är ett mkt bra resteam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0