tar på skorna, går ut i köket. splittrat glas på golvet, helvete.

livet är superintensivt. det rycker ibland i mitt vänstra öga och det kanske beror på stress säger mamma. 
därför har jag gett mig själv en helg utan något alls som jag måste göra. 
druckit rödvin och somnat i soffor. städat och plockat ur diskmaskinen. promenerat och lyxhandlat. druckit kaffe och läst tidningar. tänkt på märkliga människor och europeiska städer. kokat quinoa och rivit morötter. letat skolor och lagt mig tidigt. lyssnat på radio och strukit kläder. fått torra läppar och extremt ont i höger halsmandel.
men ja gud gud gud vilken helg, jag är så nöjd. 
veckan som kommer: 
lyssna på föreläsning om musikliv i norrbotten, black box.
repa i två kombinationer (spelar numera synht med filips projekt).
spelning på lillan, 50/50 15/11 19.00.
köra bil köra bil köra bil.
ringa till folkhögskolor.
spela in ensemble-låt på skolio. 

varsågod för den superroliga uppdateringen. 
jag skyller på november som vanligt. och som vanligt vill jag ha tips. ikväll: BLOGGAR? vilka läser ni vilka tycker ni jag borde läsa berätta allt, jag vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0