instagrams jag gillar eller nåt. nåt i den stilen.

ja, här kommer ett instagram-inlägg. jag tror inte att jag ~uppmanar alla till att följa~ sådär direkt utan jag vill snarare typ visa vilka i min instagram-feed som jag uppskattar extra mycket och vill dela med mig av. insåg nu att alla dessutom är friends of mine hahah men ja så går det när en har talangfulla vänner!! sen får ni ju såklart följa också, eller ja det får väl ägarna bestämma sdfghjkl babbel babbel nu börjar vi. 
stina är asfin och lägger för det mesta upp bilder på sig själv med allvarligt ansikte och kanske någon konstig tavla i bakgrunden eller en inklippt emoji. stina målar, broderar och fotograferar mycket och går just nu bild på estet. annars gillar hon öl vilket genomsyrar instan och hon lägger upp märkliga bilder från olika platser då alla i kretsen frågar varandra "hallå vet någon vart stina är ens???". en till sak jag uppskattar med stinas instagram är de olika frisyrbyterna från bild till bild som är mycket intressanta. 
fanny som är freds storasyster och min storasysters bästis ligger bakom, ja typ "profilen" den svarta ön. jag tror att hon för tillfället jobbar på restaurang i finland där hon bor men det bästa med fanny är konsten. jag älskar hennes stil för måleri som hela tiden söker sig till det karga norrbottniska och riktigt vanliga människor, inga jävla fasoner liksom. hon är illustratören till böckerna om felicia fahlander som ni alla borde läsa om ni inte gjort det. hur som helst, instan består mest av halvfärdiga teckningar, egengjorda penslar och en och annan bild på livet i övrigt. 
paulina går musik med mig (<3) och har en väldigt tillfredsställande insta som till största delen består av selfies, men också konstiga drycker och snacks, detaljerade och välskapade kreationer i hennes rum samt partypics! kärleken till zayn är oändlig fast nu blev jag osäker på om ariana grande har tagit försaplatsen??? jaja. som jag sa, bilderna är väldigt tillfredställande så att en typ antingen blir lugn, pepp eller lagom avundsjuk. seriöst följ det kommer göra gott för era flöden.
ebba lägger upp lagom arga selfies, trevliga fotöljer i trevliga hörn och nya grejen är hens krukväxter! jag följer med spänning växternas utveckling, dagliga mood och musiksmak. ebba själv går musik och spelar fiol, så beundransvärt. ibland är bilderna på instan av rätt dålig kvalité men det gör verkligen ingenting, det tillför typ något till hela den luddiga och harmoniska men samtidigt bitska känslan? vet inte riktigt vad jag pratar om nu men men det spelar ingen roll, det viktiga är att jag själv vet vad jag menar och jag vet att varje gång ebba lägger upp en bild blir jag lite lycklig. 
tilderistin
okej alltså gud det tog så lång tid för mig att välja ut bilder pga alla tilde-ristins bilder är så inspirerande och intressanta. hon går mode och design, har fyra skruvar i foten och är selife-queen. efter en roller derby-skada har det blivit många fabulösa kryck-bilder, annars är det väldigt varierat. mycket sd-hat, sápmi-kamp och eyeliner. och rolig mat. och djur i alla former. och fjäll. aaahhhh följ bara för tilderistin kan nog vara er mest älskade insta genom tiderna. 

Kommentarer
Postat av: t_r

OOOK KAN NOG vara sådär jag vill bli ihågkommen för ALLTID!!! loving you linnea!! <3 <3 4 ever n ever n ever

2014-10-21 @ 23:01:22
Postat av: t_r

OOOK KAN NOG vara sådär jag vill bli ihågkommen för ALLTID!!! loving you linnea!! <3 <3 4 ever n ever n ever

Svar: <3333 tur att du e nöjd <3333
Linnea

2014-10-21 @ 23:01:22
Postat av: ebba

du gör mig mkt lycklig mkt ofta <3333

Svar: <333
Linnea

2014-10-26 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0